KBA is altijd geïntereseerd in mensen die een toegevoegde waarde kunnen leveren aan de onderneming en haar klanten.

 

Wij zijn een kleine organisatie met een duidelijke visie en missie. Het tijdig verstrekken van overzichtelijke informatie is waar het bij ons vooral om draait. Wij richten ons specifiek op het midden- en kleinbedrijf en kunnen onze klanten in alle administratieve facetten van de bedrijfsvoering ondersteunen. Naast de uitvoerende financieel-administratieve werkzaamheden, betekent dit dat wij gevraagd en ongevraagd adviseren op fiscaal, organisatorisch, financieel en commercieel gebied.

 

Wij weten als geen ander dat cijfers pas spreken bij een juiste interpretatie. Een goed financieel advies is een advies dat aansluit bij de praktijk van onze klanten, op basis waarvan ze beslissingen kunnen nemen die effect hebben. Op basis waarvan ze kunnen ondernemen!

 

Ook werken bij KBA? Momenteel zoeken wij mensen voor de volgende vacature(s):

 

VACATURE(S)

 

BEN JIJ DIE ENTHOUSIASTE BOEKHOUDER DIE ONS TEAM KOMT VERSTERKEN?

Wij zoeken een enthousiaste collega met een boekhoudkundige achtergrond en een passie voor cijfers, die uitstekend in teamverband kan functioneren.

 

De functie is zowel fulltime (40 uur) als parttime (minimaal 24 uur) beschikbaar

 

WAT WORDEN JOUW WERKZAAMHEDEN?

  • Inboeken van administraties
  • Verwerken van digitaal aangeleverde administraties
  • Controleren van de ingevoerde administratie
  • Aansluiten van tussenrekeningen
  • Opstellen van balansdossiers

 

WAT VRAGEN WIJ VAN JE?

  • Ervaring bij een administratie- of accountantskantoor
  • PDB of een vergelijkbare opleiding
  • Snel kunnen schakelen tussen de verschillende werkzaamheden
  • Kennis van Exact
  • Nauwkeurig, communicatief en jong van geest
  • Servicegericht en collegiaal

 

WAT KUNNEN WIJ JE BIEDEN?

Een informele sfeer waarin je prettig kan werken. Enthousiaste collega’s die hart hebben voor het bedrijf en de klanten.

 

Daarnaast zijn de volgende voorwaarden van toepassing:

  • Een marktconform salaris
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Variabele werktijden

 

Ben jij de collega die wij zoeken?? Stuur dan je motivatiebrief en CV naar Rune Köster.

 

 

 

BEN JIJ DIE GEDREVEN PROFESSIONAL DIE ONS TEAM KOMT VERSTERKEN?

Wij zoeken een enthousiaste en daadkrachtige professional met een boekhoudkundige achtergrond, klantgerichte houding, een passie voor cijfers, die uitstekend zelfstandig kan functioneren.

 

De functie is zowel fulltime (40 uur) als parttime (32 uur) beschikbaar.

 

WAT WORDEN JOUW WERKZAAMHEDEN?

  • Controleren van administraties
  • Opstellen van tussentijdse rapportages
  • Controleren van balansdossiers
  • Opstellen van jaarrekeningen
  • Verzorgen fiscale aangiften
  • Bespreken van rapportages en aangiften met de klant
  • Op de hoogte zijn en blijven van de geldende wet- en regelgeving

 

WAT VRAGEN WIJ VAN JE?

  • Bij voorkeur 5 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie
  • SPD of een vergelijkbare opleiding
  • Snel kunnen schakelen tussen de verschillende werkzaamheden
  • Kennis van Exact, Elsevier fiscaal, Visionplanner en Excel is een pre
  • Accuraat, proactief, communicatief en jong van geest
  • Klantgericht, commercieel en adviesvaardig
  • Zelfstandig, verantwoordelijk en innovatief

 

 

WAT KUNNEN WIJ JE BIEDEN?

Een informele werksfeer met voldoende ruimte om jezelf te ontwikkelen. Gedreven collega’s die hart hebben voor het bedrijf en de klanten.

 

Daarnaast zijn de volgende voorwaarden van toepassing:

  •  Een marktconform salaris
  •  Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden
  •  Ruimte voor creativiteit en kennisdeling
  •  Goede opleidingsmogelijkheden

 

Wil jij ons team komen versterken? Stuur dan je motivatiebrief en CV naar Rune Köster.